Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi Dominik Bláha, IČ: 09406409, se sídlem Východní 2612, Česká Lípa, 47006 (dále jen “Poskytovatel”) a zákazníky (dále jen “Klient”), kteří využívají služeb Poskytovatele v oblasti tvorby webových stránek, digitální identity a souvisejících služeb.

2. Služby

Poskytovatel se zavazuje poskytnout Klientovi služby spočívající ve tvorbě webových stránek a budování digitální identity, nadále v oblasti marketingové propagace a poradenství v oblasti informačních technologií, na základě individuálního přístupu a specifických potřeb Klienta stanovených ve smlouvě o dílo. Služby mohou zahrnovat návrh, vývoj, údržbu webových stránek, branding, tvorbu loga, digitální marketing a další související činnosti.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem je uzavřena na základě potvrzené objednávky služeb. Objednávka musí být zaslána písemně nebo elektronickou formou (e-mail). Potvrzením objednávky se Poskytovatel zavazuje k realizaci služeb dle domluvených podmínek.

4. Cena a platební podmínky

Cena za poskytnuté služby bude sjednána individuálně na základě konkrétních požadavků Klienta a individuální domluvy mezi oběma právními stranami. Ceny jsou uvedeny bez DPH, pokud není uvedeno jinak. Platba probíhá na základě vystavené faktury, která bude Klientovi zaslána po dokončení jednotlivých fází projektu, nebo podle domluvy.

5. Dodací lhůty

Termíny dodání služeb budou dohodnuty individuálně v závislosti na rozsahu a složitosti projektu. Poskytovatel se zavazuje dodržet domluvené termíny, pokud nedojde k okolnostem, které nejsou pod jeho kontrolou.

6. Spolupráce a komunikace

Klient se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškeré potřebné podklady, informace a spolupráci pro řádnou realizaci služby, aby nebránil správnému průběhu vývoje veškerých částí projektu. Nedodání podkladů v domluveném termínu může vést k prodloužení dodací lhůty a dodavatel je tímto odproštěn od odpovědnosti za ušlé ztráty a nesplněné termíny. Spolupráce Klienta je klíčová v zájmu dodržení objednávky.

7. Reklamace a změny

Klient je oprávněn reklamovat vady dodaných služeb do 14 dnů od jejich předání. V případě uznání reklamace je Poskytovatel povinen vady odstranit bez zbytečného odkladu, nebo v jiném případě na základě individuální komunikace. Změny v zadání po zahájení projektu mohou vést k úpravě ceny a termínů dodání, s čímž je Klient srozuměn.

8. Ochrana dat

Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje Klienta a třetích stran, se kterými přijde do styku v souvislosti s poskytováním služeb, v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů.

9. Autorská práva a licenční ujednání

Veškeré materiály vytvořené Poskytovatelem (např. grafika, kód, know-how) jsou chráněny autorským právem. Klient získává neexkluzivní licenci k užívání vytvořených materiálů po dobu trvání smlouvy. Poskytovatel si vyhrazuje právo použít ukázky z projektu pro účely vlastní prezentace a propagace.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2024 a nahrazují všechny předchozí dohody a ujednání. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. Smluvní vztah se řídí právem České republiky.

Tento web používá pouze nezbytné cookies. Více info.